Stort tack till dig som besökte Rössjödagen 2026!

Utan din närvaro hade denna dag inte blivit vad den blev när vi nu firat 30 år som förening. Stort tack till alla som arbetat inför, och under Rössjödagen, samt alla besökare dagen till ära. Även en superhög high-five till artisterna Klas Norberg med band, Bamse & Lova, och Norrlandz, de förgyllde dagen med härlig musik, armkrok och lite allsång.
Vi vill också passa på att tacka alla fantastiska sponsorer som gjort denna dagen möjlig! Mången tack!🙏

Nu ska vi i föreningen smälta denna fantastiska dag och börja planera för Rössjödagen 2027. Så varmt välkomna tillbaka till nästa år där målet är att få behålla er besökare samt det fantastiska vädret vi hade i år.

Återigen stort tack och på återseende!

// Styrelsen

,

Lämna en kommentar